lørdag 1. januar 2011

Utfordring #1 Anything Goes!

Da er dagen her!

Den første dagen i året og vi er klar med den første utfordringen vår. 

Vi starter lett med: 

Anything Goes!

Du kan delta da altså med hva som helst så lenge det er scrapperelatert!

                                                                                             

Vi har vært så heldig å bli sponset med premie ifra Lili of the Valley med ett gavekort på £10! 



Vi vil komme tilbake med mer informasjon og nyheter ifra Lili of the Valley den 15. januar, så følg med!

                                                                                             


Her er litt inspirasjon ifra oss:





For å delta så må du legge til en link under her innen 28. Januar kl. 18.00 med posten til selve prosjektet ditt.

Lykke til!




7 kommentarer:

Merethe sa...

Det bør jeg vel klare i løpet av januar :)

Ina Emilie sa...

Herlig at dere har startet denne bloggen :) her er et bidrag fra meg :)

Hege sa...

Gratulerer med starten for den nye utfordringsbloggen, dere har allerede havnet på listen i sidebaren min:) Og jeg ser at denne utfordringen skal jeg nok delta på iløpet av januar!!
Lykke til videre i oppstarten:)
Klem Hege.

Merete/Scrappeguri sa...

Gratulerer med første utfordring!
Lykke til!
Merete

Scrappellen sa...

Hei igjen, og Gratulerer med en flott og ny utfordr.blogg♥:) Beklager at jeg glemte linken, det var overhodet ikke meningen..så takk for at dere sa ifra!:)
Kle, Ellen..og LYKKE TIL♥

Jill sa...

Hei dere!
jeg har jo klønet litt på mitt første bidrag og linket til bloggen i stedet for til bidraget, så det er litt feil ute og går der... Unnskyld for det!
Håper dere klarer å finne begge bidragene! Det første er fra 5/1 :)
Klem fra Jill

Unknown sa...

Vi skal se om vi ikke finner det jill ;)

Og til alle andre, kjekt at det er så mangen som vil være med!

Carina