mandag 31. januar 2011

Vår første vinner...og Topp 3...

Hei!!



Da er vi klare for å avsløre hvem som er vår første vinner av
Anything Goes utfordringen vår



Og du milde himmel så mye flott dere kreerer!!!
Og ikke minst så utrolig kjekt at det kom inn hele 50 bidrag....
WOW altså!!!
Kjempegøy at så mange av dere ville være med her hos oss,
og vi håper dere stikker innom igjen i morgen, for da kommer det en ny utfordring her hos oss.



Men nå er vi altså klare til å fortelle hvem som stikker av med et gavekort på



Den heldige er:




*




*




*




*




*




Nr. 39





Et utrolig herlig og gjennomført kort i de lekreste farger...
bare se her:




Ta kontakt med oss på mail: scrappalong@yahoo.no
så du får premien din...

Camilla kan ta med seg denne flotte Vinner-banneren til bloggen sin




Og nå:


Topp 3



Det var vanskelig å velge Topp 3,
men her er de:

Nr 10: *Stine*

Nr 22: *Trine Lise*

Nr 41: *Ellen*


Dere kan ta med dere denne flotte Topp3-banneren til bloggen deres!!




Gratulerer masse til dere alle sammen!!


Da gjenstår det bare å ønske dere en trivelig kveld og
velkommen tilbake i morgen til en ny utfordring!!





3 kommentarer:

Stine sa...

Så gøy å komme med blant topp tre, tusen takk :-)
Flott utfordring dere har ute nå også, håper jeg får tid til den også :-)

Trine Lise sa...

Hei!!!!!! Så gøy, nå ble jeg super glad.
Tusen takk for topp 3. Tar med meg skryteknappen :)
-klem-

Camilla sa...

Så moro at jeg vant da!! Tusen takk!! Men så ikke dette før i dag...:( Buhuu! Sånn går det når jeg ikke følger med...