onsdag 9. mars 2011

Sist men ikke minst!

I dag presanteres vårt siste DT medlem:

Lise har en utrolig flott stil på sine LO'er som du vil snart se lenger nede i innlegget, så klart måtte vi ha henne med!

Lise

Jeg heter Lise,er 30 år og bor ved foten av Lofotens høyeste fjell.. Her bor jeg sammen med samboer Stefan, Tøffingen Erik på 3 og hunden Nemi. Begynte å scrappe i 07 da jeg ble gravid og ble skikkelig hekta da Erik ble født. Scrapper mest LOer, men blir litt kort og sånn også. Stilen min..hm..ja.. veldig mye forskjellig... Men ser jo at nå som Erik har blitt "stor gutt" faller jeg mer og mer for tøff pynt og skarpe farger...




Her er to veldig forskjellige LOer jeg har laget i år og er fornøyd med.



Så da er alle våre fire damer presantert, og vi er like stolt over å ha med oss alle sammen! Var utrolig vanskelig å velge denne gangen ettersom det var så mangen flinke som søkte.
Så nå er det bare til å hive seg ut på utfordringen vår som er Bursdag denne måneden.


2 kommentarer:

Camilla sa...

Velkommen i "klubben" ;)

Bococco sa...

Spennende å følge dere. :)