søndag 6. mars 2011

Tid for å presantere vårt første medlem i Designteamet!

De som ikke har fått en mail ifra oss om DT jobb, takk for at dere søkte, var masse flott å se på, og det var utrolig vanskelig å velge bare fire stk!

Men la meg presantere


som er første kvinne ut i rekken på hele fire nye DT'er! 

Grunnen til at vi valgte henne er pga av hun lager mye kjekke og varierte flotte saker. Var virkelig morro å se på alt hun har laget og vi ville rett å slett se mer av arbeidet hennes!

Her er en liten presentasjon av henne:

  Merethe

Jeg heter Merethe og kommer fra Vestfold. Der bor jeg sammen med mann og tre barn, en gutt og to jenter. Jeg har drevet med scrapping i over 7 år. De første årene laget jeg bare LOer, men de siste årene er jeg også bitt av kortbazzillen og det blir laget endel kort også.
Mange spør hva slags scrappestil de forskjellige scrapperne har og jeg må vel svare at min er forholdsvis enkel. Jeg pynter nok mer på kortene mine enn på LOene. Jeg er glad i å bruke blomster og klarer meg ikke uten mine kjære Catseye og Glossy accents og skal jeg farge stempeltrykk så er det Promakers som er tingen for meg.

Her er en LO og ett kort jeg har laget som jeg er veldig fornøyd med:
En LO av min yngste datter
Valentinekortet til min kjære
 
Og dette er bare en liten brøkdel av det som er å finne i bloggen hennes.
 
Vi ønsker stolt Merethe velkommen inn i rekken hos oss!

I morgen vil ett nytt medlem bli presantert for dere.

3 kommentarer:

lise sa...

Gratulerer!!

Merethe sa...

Tusen takk for at dere vil ha meg med på laget - gleder meg.

Bettina L. sa...

Gratulerer:) Nydelig kort og LO også:)