lørdag 1. desember 2012

Utfordring # 22

Endelig er det desember og adventstiden har startet - jeg er et julemenneske og elsker denne koselige tiden.
Jeg har en koselig nyhet å komme med - Plundis, som var med å starte opp denne bloggen en gang har kommet tilbake til teamet vårt - Velkommen tilbake :)

Her i Scrap'a'longbloggen har vi også kost oss med juleforberedelser
 og oppgaven denne gangen er enklet og greit

JUL

Lag hva du vil - regner med at flere av dere har julepapir i hus og klare for å lage juleLOer, julekort, julegaver eller andre koselige juleting.
KOS DERE :)

Her er det vi DTer har kost oss med

Lise

Har laget en julegodtepose med "julekuler" og en gaveboks til gavekort eller penger.




Beate

Jeg har laget en julegavelapp/tag i tradisjonelle julefarger:


 Jeg har laget en nedtellingskalender, har liftet Marianne.



Linda

jeg har laget meg en AJ på en tapetrest.. Litt med tanke på dem som ikke bestandig har det like godt i julehøytiden


Plundis

Jeg har laget et blått julekort, med masse glitter. Sånn vil jeg at julen skal være...med snø som glitrer :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei! prøver å legge inn et bidrag i denne utfordringen men det vises ikke på lista.Får beskjed om at det allerede er i samlingen men ser det ikke.
Mvh Irene

Merethe sa...

Det ligger flere bidrag fra deg her - 6 stk som jeg kan se. håper du fikk lagt inn det du ville.

Mvh Merethe