torsdag 1. august 2013

Utfordring #29 - Bruk en tutorial

Håper dere alle har det fint og nyter sommeren (om den er der du er da ). Hos meg har det vært litt roligere på scrappefronten nå i varmen, men jeg ser at vi har fått inn mange flotte bidrag fra dere på vår sommerutfordring "Perler, perler og perler" - tusen takk. Topp 3 kommer etterhvert...

Nå er vi klare for en ny utfordring - og selv om sommeren ikke er over ennå håper vi dere blir med oss igjen.
Oppgaven i august er

Bruk en tutorial og link til den du har brukt....

Vi regner med at dere har mye spennende å bidra med her som kan være med på å inspirere oss alle sammen. Vi har gjort vårt for å inspirere dere.

Jeg laget kortet etter tutorialen til Sianbas









Therese

Jeg har laget et bokkort etter denne tutorialen hos Wenche.







Jeg har kost meg med en tutorial fra StampArtic sine sider.. Gjort min egen lille vri og laget ett eskekort... veldig moro, jeg ble helt hektet etter første forsøk..


Flere bilder finner du i bloggen min





Vi har denne gangen en liten premie til en heldig vinner som blir trukket ut tilfeldig.
Det er en dies fra Marianne Design

Bli med oss og scrapp da vel... :)

2 kommentarer:

Unni A sa...

Så fin utfordring! Håper der får inn mange bidrag med linker til masse spennende tutorialer!
Håper det er greit at jeg linker til min egen tutorial... ?
klem Unni

Merethe sa...

Tusen takk. Klart du kan linke til egen :)